50 horas

  • Unitat 1:
    • Definir el concepte de dilema i descobrir les seves diferents modalitats. 
    • Distingir el dilema d’altres nocions generadores de conflictes. 
    • Proporcionar eines per transformar un conflicte en una oportunitat.
  • Unitat 2:
    • Proporcionar eines per a la gestió òptima d’un conflicte. 
    • Identificar les qualitats que ha de tenir un equip de treball saludable. 
    • Situar a la comunicació com a element indispensable del procés de gestió d’equips i conflictes.
  • Unitat 3:
    • Situar al concepte d’integritat dins de l’ordenament jurídic nacional. 
    • Ressaltar el paper principal que juga l’Administració Pública en qualsevol intent de fomentar la integritat de manera transversal en la societat espanyola.
  • Unitat 4:
    • Ajudar a explorar iniciatives per a millorar el servei públic en pro de la qualitat i la integritat dins de les Administracions Públiques.
    1. Unitat 1: El dilema
      1. El dilema 
      2. El dilema com a conflicte 
      3. Fases per a la resolució del conflicte
    2. Unitat 2: Competències personals per potenciar la integritat
      1. Elements integrants de la persona 
      2. Estratègies davant el conflicte 
      3. El treball en equip com a competència per a la resolució de dilemes 
      4. La comunicació com a competència per a la resolució de dilemes
    3. Unitat 3: La integritat en l’àmbit de l’Administració Pública
      1. La integritat en l’àmbit de l’Administració Pública 
      2. Organització de la integritat 
      3. La integritat com a competència professional
    4. Unitat 4: Cap a criteris de responsabilitat social
      1. Competències personals per a potenciar la integritat 
      2. Tendències: la lluita contra la corrupció