50 horas
- Unitat 1:
- Definir el concepte de dilema i descobrir les seves diferents modalitats.
- Distingir el dilema d’altres nocions generadores de conflictes.
- Proporcionar eines per transformar un conflicte en una oportunitat.
- Unitat 2:
- Proporcionar eines per a la gestió òptima d’un conflicte.
- Identificar les qualitats que ha de tenir un equip de treball saludable.
- Situar a la comunicació com a element indispensable del procés de gestió d’equips i conflictes.
- Unitat 3:
- Situar al concepte d’integritat dins de l’ordenament jurídic nacional.
- Ressaltar el paper principal que juga l’Administració Pública en qualsevol intent de fomentar la integritat de manera transversal en la societat espanyola.
- Unitat 4:
- Ajudar a explorar iniciatives per a millorar el servei públic en pro de la qualitat i la integritat dins de les Administracions Públiques.
- Unitat 1: El dilema
- El dilema
- El dilema com a conflicte
- Fases per a la resolució del conflicte
- Unitat 2: Competències personals per potenciar la integritat
- Elements integrants de la persona
- Estratègies davant el conflicte
- El treball en equip com a competència per a la resolució de dilemes
- La comunicació com a competència per a la resolució de dilemes
- Unitat 3: La integritat en l’àmbit de l’Administració Pública
- La integritat en l’àmbit de l’Administració Pública
- Organització de la integritat
- La integritat com a competència professional
- Unitat 4: Cap a criteris de responsabilitat social
- Competències personals per a potenciar la integritat
- Tendències: la lluita contra la corrupció